Bela krajina na sejmih

Z januarjem se je pričelo aktivno oglaševanje destinacije na sejmih v tujini in doma. Bela krajina se je predstavila na sejmih Vakantieberus v Utrechtu na Nizozemskem, CMT Stuttgart Nemčija, Alpe-Adria Slovenija in F.RE.E München Nemčija.

Obiskovalci sejmov so iskali destinacije brez masovnega turizma, kjer si lahko oddahnejo in napolnijo baterije. Bela krajina se jim je predstavila kot destinacija, ki so jo iskali in jo končno našli. Predstavil se jim je širok izbor »outdoor« aktivnosti, pestre nastanitvene možnosti, tradicionalna kulinarika, pristna doživetja in vrhunska vina. Obiskovalci, predvsem na sejmih v tujini, so bili nad vsem tem navdušeni in hkrati začudeni, da prej niso odkrili našega skritega koščka zemlje.

Obiskovalci stojnice Bela krajina so najbolj povpraševali za kampe, saj jih veliko potuje z avtodomom. Veliko zanimanje so požele kolesarske in pohodne poti, ter aktivni oddih, kar destinacija Bela krajina tudi nudi. Poleg aktivnega oddiha so ljudje spraševali o avtentični kulinarični ponudbi, pri kateri je Bela krajina zelo močna.

Bela krajina je s svojimi naravnimi in kulturnimi znamenitostmi skupaj s srčnostjo prebivalcev pravi raj za obiskovalce.