Splošni pogoji poslovanja

Splošni pogoji poslovanja

Podatki o podjetju

V vlogi prejemnika naročila in prodajalca na spletnem mestu oz. v spletni trgovini belakrajina.si nastopa Razvojno informacijski center Bela krajina, Ulica na Utrdbah 18, 8340 Črnomelj (v nadaljevanju: RIC Bela krajina), ID za DDV: SI71124101, matična številka: 1518399000.

Telefon: +386 59 335 892
E-pošta: dmo@ric-belakrajina.si

Na zgoraj navedenih kontaktih smo dosegljivi vsak delavni dan, in sicer:

Ponedeljek - petek: 8.00 - 16.00

Splošne opredelitve

Spletno mesto belakrajina.si vsebuje spletno trgovino, ki deluje v skladu z Zakonom o varstvu potrošnikov (ZVPot-UPB2). Splošni pogoji poslovanja obravnavajo delovanje spletne trgovine, pravice uporabnika ter poslovni odnos med lastnikom spletne trgovine, ponudniki artiklov in potrošnikom. Rezervacija doživetja na spletnem mestu belakrajina.si poteka vse dni v tednu, nepretrgoma (24/7), kar pomeni, da lahko opravite svojo rezervacijo kadar koli. Nakup je zahtevek za naročilo enega ali več izdelkov preko spletne trgovine s strani uporabnika. Naročanje storitev in izdelkov v spletni trgovini na spletni strani belakrajina.si poteka vse dni v tednu, nepretrgoma (24/7), kar pomeni, da lahko opravite svoj nakup kadar koli.

Ob naročanju ali rezervaciji boste kot uporabnik morali navesti sledeče podatke:

  • veljaven e-poštni naslov,
  • ime in priimek,
  • telefonsko številko
  • naslov za dostavo blaga in izdajo fakture
  • morebitne opombe (npr. osebne želje glede prehrane: vegetarijanska, veganska, dietna prehrana in podobno).

V primeru da ste pravna oseba in želite račun na pravno osebo, morate navesti tudi podatke o podjetju.
Pomembno je, da so navedeni podatki kupca pravilni, popolni in ažurni, saj v nasprotnem primeru nakupa ni mogoče izvesti in bo preklicano.

Dostopnost informacij

RIC Bela krajina se zavezuje, da bo kupcu vselej zagotovil naslednje informacije:

  • identiteto podjetja (ime in sedež podjetja, matično in davčno številko)
  • kontaktne podatke, ki uporabniku omogočajo hitro in učinkovito komunikacijo (e-pošta, telefon),
  • bistvene značilnosti blaga oziroma storitev (vključno s poprodajnimi storitvami in garancijami),
  • dostopnost doživetja (vsaka storitev, ki je v ponudbi rezervacij na spletnem mestu, naj bi bila izvedljiva v predvidenem roku),
  • pogoje izvedbe doživetja (način, kraj in rok izvedbe),
  • pogoje dostave izdelka (način, kraj in rok dostave),
  • vse cene, ki so jasno in nedvoumno določene in razvidno prikazane, ali vsebujejo dodatne stroške,
  • način plačila in dostave,
  • časovno veljavnost ponudbe,
  • rok, v katerem je še možno odstopiti od pogodbe in pogojih za odstop; poleg tega tudi o tem, če in koliko stane kupca vračilo izdelka,
  • pojasnilo postopka ob pritožbi, vključno z vsemi podatki o kontaktni osebi.

Ponudba artiklov in cene

Zaradi narave poslovanja prek spleta se ponudba in cene v spletni trgovini Razvojno informacijskega centra Bel krajina sproti ažurirajo in spreminjajo. Vse cene so v evrih (EUR) in vsebujejo DDV. Cene veljajo v trenutku oddaje naročila in nimajo v naprej določene veljavnosti.

Akcijske cene veljajo vedno za rok, ki je določen v spletni trgovini oz. pri rezervaciji.

Pridržujemo si pravico do napak ter sprememb v cenah in besedilu.

Nakup (naročilo) in cene

Kupoprodajna pogodba med RIC Bela krajina in kupcem je v spletni trgovini sklenjena v trenutku, ko RIC Bela krajina kupcu pošlje prvo elektronsko sporočilo o potrditvi njegovega naročila. Od tega trenutka so vse cene in drugi pogoji fiksirani in veljajo tako za RIC Bela krajina kot za kupca.

Kupoprodajna pogodba (tj. prvo elektronsko sporočilo o statusu naročila) je v elektronski obliki shranjena na strežniku RIC Bela krajina in je potrošnikom na voljo na njihovo pisno zahtevo. Kopijo naročila pa prejmejo tudi na svoj e-poštni naslov.

Rezervacija doživetja med RIC Bela krajina in uporabnikom je sklenjena v trenutku, ko RIC Bela krajina pošlje elektronsko sporočilo o potrditvi njegove rezervacije. Od tega trenutka so vse cene in drugi pogoji fiksirani in veljajo tako za RIC Bela krajina kot za uporabnika.

Kopijo naročila uporabnik prejme tudi na svoj e-poštni naslov.

Odpoved rezervacije / vračilo denarja

Kupec lahko brezplačno odpove storitev najmanj 48 ur pred izvedbo. V tem primeru bomo uporabniku povrnili vplačani znesek v celoti. V primeru, da kupec odpove storitev v manj kot 48 ur pred izvedbo ni upravičen do povračila vplačanega zneska. Kupcu se lahko ponudi voucher v vplačani vrednosti za isto doživetje, vendar v drugem terminu.

Odstop od pogodbe in zamenjava artiklov

Skladno z določbo 43. člena Zakona o varstvu potrošnikov (ZVPot) ima potrošnik pri pogodbah, sklenjenih na daljavo ali zunaj poslovnih prostorov, pravico, da v 14 dneh obvesti podjetje, da odstopa od pogodbe, ne da bi mu bilo treba navesti razlog za svojo odločitev.

Edini strošek, ki bremeni potrošnika v zvezi z odstopom od pogodbe, je neposreden strošek vračila blaga (strošek pošiljanja).

Če potrošnik odstopi od pogodbe, mu bo naše podjetje vrnilo vsa opravljena plačila z enakim plačilnim sredstvom, kot ga je uporabil potrošnik. Podjetje bo plačilo vrnilo takoj, ko bo to mogoče, najkasneje pa v 8 dneh po prejemu vrnjenega blaga. Zahtevek se v navedenem roku pošlje na e-naslov dmo@ric-belakrajina.si

V kolikor se odločite, da boste kupljeno blago vrnili ali zamenjali, ga pošljete nazaj in poslali vam bomo drug artikel (v primeru menjave). V tem primeru boste morali pokriti strošek pošiljanja pri vračanju pošiljke kot tudi strošek ponovnega pošiljanja novega blaga. Uporabnik ne krije sam stroškov pošiljanja v obe smeri v primerih, ko do zamenjave blaga pride zaradi stvarne napake na strani spletne trgovine. Kadar uporabnik želi zamenjati ali vrniti izdelek, lahko to stori preko katere koli navadne ali hitre pošte na svoje stroške.

Plačilna sredstva in rok plačila:

V spletni trgovini omogočamo naslednja plačilna sredstva:

  • MasterCard®,
  • Visa®,
  • Visa Electron®,
  • Diners club®,
  • z nakazilom na TRR po ponudbi ali s predračunom.

Za doživetja je rok plačila 48 ur pred izvedbo doživetja oz. po dogovoru.

Stvarna napaka

Kupec nas mora o morebitni stvarni napaki skupaj z natančnim opisom le-te obvestiti v zakonsko določenem roku. Kupec nam mora hkrati omogočiti pregled artikla.
Pravico do uveljavljanja stvarnih napak natančneje urejajo določila zakona o varstvu potrošnikov.

Zasebnost

RIC Bela krajina spoštuje zasebnost svojih uporabnikov ter v okviru tega njihovo/vašo pravico do zaupnosti in zasebnosti osebnih podatkov. Zavezujemo se k varovanju vseh osebnih podatkov, ki jih kot uporabnik posredujete v namen nakupovanja v spletni trgovini in kontaktiranja RIC Bela krajina. Osebni podatki se posredujejo prostovoljno, obdelujejo in shranjujejo pa se v skladu z zakonsko določenimi pravili. Osebne podatke zbiramo z namenom, da se lahko učinkovito, ažurno ter korektno odzovemo na potrebe potrošnika in vključujejo: kreiranje profila, obdelavo naročila, zagotavljanje dostopa do določenih funkcij spletne trgovine, naročilo na e-novice in registracijo za morebitne aktivnosti, ki jih organizira in so v izvedbi RIC Bela krajina ter za morebitna sodelovanja v lastnih spletnih raziskavah in forumih o tržnih dejavnostih.

RIC Bela krajina zagotavlja varnost podatkov, ki jih uporabniki pošiljajo v okviru elektronskih postopkov. Podatki uporabnika bodo shranjeni skladno s potrebami za zagotavljanje storitev kot to zahteva zakon. Po koncu tega roka bodo uporabniški podatki izbrisani. Vsak uporabnik lahko na željo (pisno ali elektronsko) zahteva izpis, pregled ali izbris svojih podatkov v spletnem mestu belakrajina.si.

Kontaktni podatki za podporo uporabnikom

V kolikor boste naleteli pri rezervacijah na težavo, se lahko obrnete na nas po e-pošti.

Pišete nam lahko na e-poštni dmo@ric-belakrajina.si in potrudili se vam bomo odgovoriti v najkrajšem možnem času.