Drzna, zabavna, prepoznavna: Bela krajina navdušuje

Prejšnji konec tedna se je v Bohinju zaključila letošnja Akademija digitalnega marketinga, ki je skozi celo leto v Ljubljani združevala domače in tuje strokovnjake ter ponudila bogat nabor predavanj, delavnic in praktičnih izkušenj. Spoznali so trende vsebinskega marketinga, napredne oglaševalske strategije, dostopnost spletišč, analitiko, optimizacijo za glasovne asistente ter pravne vidike digitalnega sveta.

Ponosni smo, da se je naša sodelavka iz DMO Bela krajina Akademije udeležila že drugo leto zapored. Znanja in izkušnje, ki jih pridobiva se jasno odražajo v uspešnosti in prodornosti naše destinacijske znamke – kar je prepoznala tudi Slovenska turistična organizacija, ko je Belo krajino izpostavila kot primer dobre prakse zaradi novega, drznega in zabavnega načina komuniciranja.

Leto 2024 je bilo za nas prelomno: vzpostavili smo novo celostno komunikacijsko strategijo, v letošnjem letu pa dodali še jasno hierarhijo znamčenja ter našo znamko registrirali in zaščitili. S tem smo postavili trdne temelje za nadaljnji razvoj in še močnejšo prepoznavnost Bele krajine v turističnem prostoru.

Kaj so še počeli v Bohinju?

»V Hotelu Bohinj in butični Vili Muhr smo digitalci z Grego pridobili vpogled v digitalizacijo Hotela Bohinj in preplet zgodovine in sodobnosti vile Muhr, ki sta v lasti kripto milijonarja in podjetnika Damiana Merlaka. Grega nas je popeljal tudi v klub, kjer sem takoj videla steklenico našega vinskega ponudnika -Vina Šuklje.

Strokovni del v Bohinju je bil namenjen družbenim omrežjem, za praktični del pa smo morali ustvariti video vsebine za TikTok, s katerimi smo ekipe tekmovale za najboljši Tik Tok video. Strokovna komisija je bila sestavljena iz enega člana. Vsem že dobro znan Švarci, obraz podjetja 916 Hub, s katerim smo tudi mi letos ustvarili kar nekaj Tik Tok vsebin, je ocenil najboljši video. Bohinj smo raziskovali tudi prek novo ustvarjene aplikacije Perspektiva, pri kateri moraš zajeti, no – perspektivo.

Po Bohinjskem jezeru smo pluli z ladjico na električni pogon, saj je to edina opcija na območju Triglavskega narodnega parka. Sredi jezera smo se sproščali z dihalnimi vajami, ki so del senzoričnega doživetja destinacij, ki s povezane v Julijske Alpe. Vdih, 2,3,4 in izdih,2,3,4 in sproščujoče, rahlo pozibavanje ladjice na valovih jezera, je prekinila kapitanova skrb, da se bomo zapluli v grm. No, pa smo zalaufali motorje in šli nazaj do obale. A nič zato, saj nas je čakala malica znamke Bohinjsko, ki jo je skrbno pripravilo Društvo Kmečkih žena Bohinj. To je bila senzorična izkušnja, ki jo imamo najraje.

V sobi so nas čakali copati iz reciklirane filcane volne. Hotel Bohinj je nosilec certifikta Slovenia Green. Trajnostnim načelom sledijo že od začetka prenove in svojo filozofijo jasno sporoča svojim gostom z malenkostmi. V svojo ponudbo hrane v največji meri vključujejo lokalne ponudnike in dobavitelje, ter se izogibajo plastiki za enkratno uporabo, kar se je tudi odrazilo ob večerji v hotelski restavraciji.

V petek smo pridobili priznanja za udeležbo na digitalni akademiji in se po kosilu odpravili vsak na svoj konec Slovenije – pisat objave, novičke in ustvarjat nove digitalne vsebine.« - Tamara, DMO Bela krajina.

Dosežke iz digitalne komunikacije in hierarhijo znamčenja vam bomo predstavili 15. januarja 2026 na Dnevu belokranjskega turizma aka. Turistični borzi, zato vas vabimo, da si datum 'zacahnate' v vaše koledarje.