Karavan sejem Düsseldorf: Manjši kampi, kjer so dobrodošli psi

Konec avgusta in začetek septembra smo bili v Düsseldorfu, kjer smo med 30.8 in 8.9.2024 predstavljali Belo krajino, destinacijo srčnih ljudi.

Slovenska turistična organizacija in njihovo predstavništvo v Nemčiji sta nam dali možnost deset dnevne predstavitve destinacije z animacijo, na kar smo se z veseljem odzvali.

Kako je bilo?

Sejem je v 10 dneh obiskalo 255.000 obiskovalcev, kar je preseglo pričakovanja organizatorjev. Obiskovalci so na sejem prišli iz resnično celega sveta, kar smo tudi občutili na naši stojnici. Poleg Nemcev in Nizozemcev, ki tvorijo prva dva mesta v prenočitvah v Beli krajini, so nas obiskali tudi Kanadčani, Portugalci, Španci, Francozi, Čehi, Kitajci, Angleži in mnogi drugi. Med sprehodom po sejmu pa so nas prišli pozdravit tudi Slovenci in Belokranjci, ki živijo v Nemčiji.

Večina obiskovalcev, ki so se ustavili pri našem pultu Slovenijo že pozna, ali pa so za njo že slišali od prijateljev in sorodnikov. Dober glas seže, očitno, do vseh držav sveta, ne samo v deveto vas.

Na našem pultu so imeli priložnost spoznati tudi jugovzhodni del Slovenije, našo naravo, ponudbo outdoor aktivnosti, kampe vzdolž najtopleje slovenske reke Kolpe. Nad toplo Kolpo so bili navdušeni, saj je Soča premrzla.

Na stojnici so lahko z VR očali preizkusili vožnjo po Kolpi, kjer so se nekateri tako vživeli v virtualno realnost, da so veslali po preprogi. Največ zanimanja je bilo, kot pričakovano, med mlajšimi. Dokler so otroci veslali, so starši preizkušali vina Vinske kleti Metlika ter okrepili zanimanje za destinacijo.

Večina se je zanimala za možnosti kampiranja z avtodomi, nekje kjer ni veliko ljudi. Masovni turizem jih ne zanima, zato jih je tudi STO informator Miha preusmeril na naš pult. Iskali so predvsem manjše kampe, možnost aktivnosti v naravi, varnost v destinaciji. Veliko je bilo povpraševanja po kampih in kopališčih, kjer so dovoljeni hišni ljubljenčki.

Naš sodelavec Jože pa je imel med tednom tudi dve predstavitvi Bele krajine v nemškem jeziku, kar je se je odrazilo tudi v obisku v stojice že med samo predstavitvijo in po njej.

Obiskovalci, ki so povpraševali o Beli krajini so bili stari med 40 – 60 let, večji delež so predstavljali pari, ki potujejo izven sezone ali pa si vzamejo za potovanje nekaj mescev in obiščejo kraje po celi državi. Družine s šoloobveznimi otroki so bile večinoma zainteresirane za poletne počitnice.

Najbolj zainteresirane obiskovalce naše stojnice smo povabili tudi h kolu sreče, kjer so lahko zadeli popuste v nastanitvenih obratih, v kampih, ali bone za doživetja, kot so Peka belokranjske pogače, Otonova pustolovščina, itd.

Ponudnikom, ki so nam podarili nagrade se ob tej priložnosti še enkrat zahvaljujemo. Preberite tukaj, kdo nam je pomagal pri izvedbi animacije. Zdaj pa lahko skupaj čakamo na rezultate sejma, saj smo z obiskom stojnice in interesom nad našo destinacijo zelo zadovoljni.