
Družbena omrežja in trajnostni marketing v turizmu
V sredo, 16. aprila 2025, je destinacija Bela krajina organizirala izobraževalno predavanje na temo družbenih omrežij in trajnostnega marketinga v turizmu. V današnjem hitro spreminjajočem se svetu turizma gostje vse bolj iščejo avtentične izkušnje, trajnostne rešitve in zgodbe, ki jih navdihujejo.
Predavanje je vodila Darja Brečko Poženel iz DBP Studia, ki je udeležencem predstavila praktične pristope k učinkoviti digitalni promociji.
Naši turistični ponudnik so pridobili vpogled v:
uporabo družbenih omrežij za promocijo trajnostnega turizma,
povezovanje vsebin z vrednotami trajnosti,
pripovedovanje prepričljivih in predvsem avtentičnih zgodb, ki jih lahko delajo sami ali s pomočjo influencerjev,
konkretne primere dobrih praks in uporabna digitalna orodja, kot so Chat GPT, Meta Planner in druga orodja.
Dogodek je bil priložnost za povezovanje lokalnih akterjev, krepitev znanja ter skupno prizadevanje za odgovoren in sodoben pristop k turizmu, ki spoštuje okolje, skupnost in identiteto Bele krajine.