Predstavitev dobrih praks Bele krajine na 2. čezmejni borzi ponudnikov Zeleni kras

Predstavniki javnih zavodov, ki v Beli krajini skrbimo za razvoj turizma smo se v sredo, 27. marca 2024, udeležili 2. Čezmejne borze lokalnih ponudnikov destinacije Zeleni kras.

Na dogodku namenjenemu poslovni javnosti smo predstavili razvoj projekta Okusi Bele krajine, vzpostavitev Kolektivne blagovne znamke Belokranjsko in Hiše dobrot Bele krajine.

Osrednja tema dogodka je bila okrogla miza oz. strokovni posvet na katerem so sodelovali Dubravka Kalin iz Direktorata za turizem MGTŠ, Barbara Zmrzlikar iz Slovenske turistične organizacija, Nina Kenda iz Direktorata za strukturirano politiko in razvoj podeželja MKGP, Nedo Pinezič, svetovalec za razvoj destinacij in Dejan Iskra iz RDO Zelenega krasa. Izpostavili so pomen zavedanja lastne identitete prostora in kulture v kateri živimo, razvoja turističnih produktov, ki temeljijo na kulturni in naravni dediščini destinacije ter pomenu zavedanja o turizmu kot perspektivni gospodarski panogi obmejnega območja.

Bela krajina in Zeleni kras si delita številne skupne izzive in priložnosti, zaznamuje nas oddaljenost od večjih urbanih središč, izjemna naravna in kulturna dediščina ter državna meja z Republiko Hrvaško. Sodelovanje med obema destinacijama se izkazuje za odlično priložnost in nadejamo se skupnim projektov v prihodnosti!