
Novice

Študijski obisk nizozemske družine
Predstavitev destinacije se je začela v Muzejski hiši Semič, kjer jim je bila Bela krajina predstavljena na zanimiv in interaktiven način. Po pridobljenem znanju je sledila okrepčitev v Gostilni Pezdirc, kjer so okušali jedi iz lokalnih sestavin.

Trajnost in turizem
Destinacija Bela krajina je vključena v Zeleno shemo slovenskega turizma od leta 2016. Trenutno nosi znak Green Destination - Bronze, v destinaciji pa je tudi vse več ponudnikov, ki se določajo za pridobitev trajnostnega certifikata in zelenega znaka.

Bela krajina SKUPAJ - delavnica Strategije razvoja turizma do 2029
Bela krajina SKUPAJ … Ponosna in povezana destinacija za ohranjeno naravo in kakovostno avtentično ponudbo.

Bela krajina Outdoor
Destinacija Bela krajina se je kot članica Slovenia Outdoor skupnosti udeležila skupščine Sovenia Outdoor, ki je potekala 18. in 19. 4. 2023 v Kopru … Predstavili so nam TIC in pokazali sprejemne prostore župana.

Zelena pisarna
Danes smo imeli v prostorih RIC-a predstavitev koncepta Zelene pisarne. Zelena pisarna je projekt STO za okolju prijaznejše poslovanje pisarn. Ukrepi, ki jih sprejemamo so različni, a spadajo v naslednje sklope:

Belokranjsko/ Bela krajina finest
𝗨𝗥𝗔𝗗𝗡𝗔 𝗣𝗥𝗘𝗗𝗦𝗧𝗔𝗩𝗜𝗧𝗘𝗩 𝗞𝗢𝗟𝗘𝗞𝗧𝗜𝗩𝗡𝗘 𝗕𝗟𝗔𝗚𝗢𝗩𝗡𝗘 𝗭𝗡𝗔𝗠𝗞𝗘 𝗕𝗘𝗟𝗢𝗞𝗥𝗔𝗡𝗝𝗦𝗞𝗢 … V sklopu projekta 𝗞𝗼𝗹𝗲𝗸𝘁𝗶𝘃𝗻𝗮 𝗯𝗹𝗮𝗴𝗼𝘃𝗻𝗮 𝘇𝗻𝗮𝗺𝗸𝗮 𝗕𝗲𝗹𝗮 𝗸𝗿𝗮𝗷𝗶𝗻𝗮 se je petek, 14. aprila 2023, ob 13.00na podstrešju metliškega gradu odvila novinarska konferenca.

˝ Ako na Vuzem nimaš popisanih jajc, nisi pravi Belokranjc˝
Bela krajina slovi po izjemni kulturni in etnološki dediščini, ki jo ohranjajo številni lokalni mojstri rokodelci.

Bela krajina pri južnih sosedih
Destinacija Bela krajina navdušila Hrvate! Po sejmih na Nizozemskem, Nemčiji, Avstriji, Italiji in doma smo se predstavili pri naših najbližjih sosedih! Ali Hrvati poznajo Slovenijo?

Tržnica belokranjskih ponudnikov
Belokranjski turistični ponudniki se predstavijo … Pred začetkom turistične sezone smo na destinacijskem managementu (DMO) Bele krajine organizirali srečanje turističnih ponudnikov z namenom medsebojnega mreženja ter potencialnega poslovnega sodelovanja.

POVEZOVANJE – EDINA POT DO USPEHA
Namen delavnice je bil pregledati cilje Strategije slovenskega turizma 2022 – 2028, primere dobrih praks ter skupaj zastaviti korake naprej. Nova strategija slovenskega turizma podrobneje opredeljuje organizacijo destinacij in večji del namenja povezovanju le teh v večje regije.