Bela krajina na sejmu Alpe Adria

Bela krajina na največjem domačem sejmu Alpe Adria!

Domači, slovenski gosti, ustvarijo 70 % vseh nočitev v Beli krajini in predstavljajo najpomembnejši segment obiskovalcev destinacije. Domači gosti ustvarjajo tudi daljše nočitve, saj v Beli krajini preživljajo svoje letne dopuste, hkrati pa so pomemben segment enodnevnih obiskovalcev in izobraževalnega turizma ter s tem obisk doživetij in zbirk, ki jih ponujajo belokranjski javni zavodi na področju kulture, turizma, muzealstva in ohranjanja narave.

Sejem Alpe Adria je edini in s tem tudi največji turistični sejem v Sloveniji, na katerem se predstavljamo destinacije, turistična društva in gospodarski subjekti. Na njem se letno predstavi več kot 180 ponudnikov iz 8 držav, v štirih dneh pa ga obišče preko 28.000 obiskovalcev.

Letos je sejem potekal med 29. januarjem in 2. februarjem, svoj razstavni prostor pa je imela tudi destinacija Bela krajina. Predstavitev ponudbe smo predstavljali sodelavci vseh treh zavodov za turizem (RIC Bela krajina, Zavod Metlika, KC Semič). Glavna namen predstavitve je bil obiskovalcem predstaviti ponudbo nastanitev, gastronomije in doživetij, ki jih ponujamo, hkrati pa nagovoriti predstavnike agencij, šol in ostalih javnih zavodov k obisku celostne ponudbe Bele krajine.

Sejemski prostor smo obogatili z izdelki KBZ Belokranjsko, in sicer z rokodelskimi izdelki: Lepote belokranjskega lesa Agnič, Rokodelstvo Jurček, Lončarstvo Skol. Obiskovalcem smo ponudili medenjake Čebelarstva Veselič, vino Vinske kleti Metlika in jabolka Sadjarstva Škof. Prav tako smo imetnikom certifikata Belokranjsko omogočili predstavitve na stojnici Bele krajine in stojnici Mreže Izvorno slovensko. Zanjo se je odločila Ana Štublar - Čebela krajina, ki je svojo ponudbo predstavljala v soboto.